Viikon pienoisnäytelmä: "Emergency Chat"

44972.jpg

Roolit: anon

          poitzu91

(1)anon liittyy keskusteluun

    anon: moicca. onxtääl ketää??

    anon: eix täälkää oo ketää??????????????????????????

poitzu91 liittyy keskusteluun

    poitzu91: onx seuraa?

    anon: helpme

(2)poitzu91: haluisitzä olla munkaa?;)

    anon: mä asun kyl munkas. hih

    poitzu91: asut vai?

    anon: joo kahestaan mutsinkaa, vaixe ei oo just koskaan koton

    poitzu91: kurjaa :l

    anon: niin on. se tulee tälkin viikolla joka ilta vast seiskalta

    poitzu91: mee kamuille

    anon: ei mulla juurikaan oo ketää. meiänluokan likatki vaan kiusaa ku mullon dkupit ja karvat vaiccoon vast 13 ja muutenkin mun elämä on yhtä nöhtänköljää nykysi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(3)poitzu91: mä tiedän sen munkan skolen mitä sä luultavasti käyt

    anon: tiätvai?

    poitzu91: jep, mä oon samassa laitoksessa kasilla. onxul sellanen kirkkaanpunanen rotsi ja farkut? ja vaalee fleda?

    anon: eiku mullon valkone tikkis, se on mun ainoo, mut hiukset on aika vaaleet tai oikeesta sellaset rusehtavat. sä siis tiedät mut?:)

    poitzu91: melko varmaan. moneltzä pääset huomenna? voitasko tavata??;]

    anon: 3lta, mut emmä oikein tiä......... tai siis joo, kylmä haluun, elikkä voidaan tavata!

(4)poitzu91: mageeta, mä poimin sut portilta 10 yli 3. valkonen paku, särö tuulilasissa

    anon: paku?? mitä sä tarkotat

    poitzu91: sovittu siis! et tuu pettymään, nähään sit, moicca!

poitzu91 poistui keskustelusta

   anon: voi räkä!   

Viikon sananlasku:

Minkä nuorena oppii, sitä vanhana katuu.

Viikon runo:

Olin muille mielin kielin,/ vaikka kalkin karvaan nielin./ Hiljalleen kun kiehuu sappi,/ tynnöristä työntyy tappi.